Imię i nazwisko zgłaszającego:*
Adres instalacji:*
Numer umowy:
Jeśli zgłaszającym jest inna osoba niż podpisana na umowie
Prosimy o krótki opisu problemu:
Czy posiada Pan/Pani dostęp do aplikacji monitorującej instalację?*
TakNieNie dotyczy
Czy w miejscu montażu falownika jest dostęp do domowej sieci WiFi?*
Proszę podać kolor diod na falowniku*
Jeśli jest ich kilka prosimy określenie od lewej/góry np. 1-zielona
Nie dotyczyInne
Proszę podać kolor diod na antenie WiFi*
Antena znajduje się przy falowniku
Proszę opisać diody na falowniku*
Np: migają, palą się światłem ciągłym, zgasły
Proszę opisać diody na antenie WiFi*
Kiedy problem został zauważony*
Nie dotyczyWybierz datę
Czy w aplikacji do monitoringu są widoczne parametry instalacji?*
Jeśli nie, to od jak dawna(wybierz datę)?
Nie dotyczyTakNie
Czy wystąpiła przerwa w dostawie prądu?*
Jeśli tak, to kiedy(wybierz datę)?
Nie dotyczyNieTak
Czy hasło do domowej sieci WiFi albo ruter zostały zmienione przed wystąpieniem problemu?*
Czy na falowniku lub w aplikacji monitorującej wyświetla się kod błędu?*
Jeśli tak proszę o podanie tego numeru.
NieTak
Prosimy o przesłanie zdjęć: falownika, zabezpieczeń instalacji fotowoltaicznej, miejsca wpięcia instalacji.
W przypadku zgłoszenia wysokich rachunków za prąd konieczne jest dołączenie kopii faktur za prąd za ostatnie 6 miesięcy.
Please leave this field empty.